Vrátenie a reklamácia
VRÁTENIE a REKLAMÁCIA |
VRÁTENIE TOVARU
Ak vám zakúpený tovar neyhovuje z akéhokoľvek dôvodu, môžete ho k nám vrátiť v lehote do 14 dní nasledovne:
Súčasťou balíku na vrátenie musí byť vyplnený a vytlačený formulár na vrátenie a reklamáciu.
nájdete tu na stiahnutie: REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Kód pre spätné vrátenie: .............................
1. Formulár na vrátenie prosím vyplňte a vytlačený priložte ku balíku.
2. Tovar starostlivo zabalte. Nepolepujte ani nepopisujte originálný obal tovaru.
3. Vyhľadajte najbližšiu pobočku Packeta, ktorá je aj podacím miestom.
4. Jednoducho nahláste kód:.............
5. Obsluha Packety sa o všetko už postará. Vystavia Vám doklad o podaní zásielky. Na mieste neplatíte za poštovné.
služba vrátenia tovaru je spoplatnená sumou 4 Eur, ktorá vám bude odpočítaná zo sumy za vrátenie tovaru.
6. Doručenie zásielky na našu adresu zvyčajne trvá 5-7 dní.
7. Suma za vrátený tovar je na váš účet vrátená v zákonnj dobe 14 dní.
Adresa pre vrátenie tovaru:
point UP
Marazka.sk
Dolný Šianec 2
911 01 Trenčín
REKLAMÁCIA |
Tovar sa vždy snažíme dobre a starostlivo zabaliť. Ale nie vždy sa podarí pri preprave doručiť tovar v nepoškodenom stave.
Preto ak zistíte poškodenie balíku pri preberaní od prepravcu je potrebné:
- Balík pred dopravcom otvoriť a na mieste spísať zistenú závadu/ poškodenie. toto je nevyhnutný postup k reklamácií prepravných služieb. Po spísaní zápisu o škode nás prosím kontaktujte na : info@marazka.sk
Poškodený balík máte právo neprebrať.
- Ak prídete na poškodenie až po otvorení balíku.